Reklamacje
W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
Aby zgłosić reklamację prosimy o przygotowanie poniższych informacji:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy
- telefon kontaktowy
- e-mail
- nr zamówienia/FV
- data zakupu
- indeks reklamowanego produktu
- opis wady
- zdjęcia produktu oraz kartonu
i wysłanie ich na adres: reklamacje@kradex.com.pl
Reklamacja rozpatrywana jest
do 2 miesięcy po zakupie.
Złożona reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem.
W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Kradex informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego.